Velkommen til 50-årsjubileum

Brannfjell skole fra amfiet

Åpen skole fra kl. 13.30-16.00
Velkommen til alle som har lyst til å oppleve Brannfjell skole fra innsiden!
Du kan oppleve læring i en undervisningstime, se tilbake på hvordan det var å være elev i et annet tiår, eller løse store eller små utfordringer sammen med våre elever. Du kan prøve deg i sjakk, eller i spillverden, og se utstilte elevarbeider.
I aulaen settes det opp to jubileumsforestillinger. En kl. 14.00 (vi anbefaler at foresatte til 8. og 9.trinn velger dette tidspunktet) og en kl. 15.00 (vi anbefaler at foresatte til 10.trinn velger dette tidspunktet). Kl. 16.00 stenger vi skolebygget og arrangementet fortsetter i skolegården.

Fest i skolegården kl. 16.00- 18.00
Det er rigget til fest fra kl.16.00 med underholdning fra scenen. Nyt en varm kopp kaffe og kanskje en kakebit, mens du får med deg diverse underholdning og fengende musikk fra elevene. FAU serverer varme pølser fra grillen.

Praktisk informasjon
Vi er heldige som har et FAU som stiller opp for skolen med mange ulike oppgaver. FAU vaktene har på seg gule vester og kan kontaktes dersom du ønsker hjelp med noe.
Parkering: Vi ønsker at alle går til skolen eller bruker kollektiv transport. Dersom du må benytte bil, ønsker vi at dere benytter parkeringsplass ved Ekeberghallen.
Mat og drikke: Du kan kjøpe grillmat i regi av FAU ved å benytte VIPPS. Elevkiosken drives av elevrådet, her kan du VIPPSe eller benytte kontanter. Vær oppmerksom på at ungdommer under 15 år kan ha problemer med å betale med VIPPS til andre enn familie/venner. Altså smart å ha med noen kontanter. Ved elevkiosken kan du også få servert kaffe eller saft.
Elevguider: Elever med rosa vester kan du spørre om hvordan du finner fram eller andre praktiske spørsmål

Velkommen til festdag på Brannfjell skole (invitasjon).

13.30-16.00 åpen skole
Skolen åpner dørene – velkommen til å besøke klasserom og spesialrom
Jubileumsforestilling i aula kl. 14.00 og kl.15.00

16.00-18.00 fest i skolegården