Naboappen - Beste produkt på ue-messa

Naboappen

Vi er veldig stolte av våre dyktige og kreative elever som har håvet inn gjeve priser på "Ungt entreprenørskap"- messen. Elevene har jobbet målrettet med sine bedrifter i lengre tid, og det er fint å se at det gir resultater i form av priser og nominasjoner. Lærerne Hanne-Ruth Eikill, Leikny Astrup Hinkel og Hilde Charlotte S. Eid har motivert, engasjert og veiledet dem i denne perioden. Veldig hyggelig at de fikk pris for "Årets entreprenørskapslærere i Oslo".

9 elevbedrifter fra Brannfjell skole fikk komme videre til ue-messen og resultatene er som følger: Elevbedriften Naboappen gikk av med seieren for "Beste produkt" og tredjeplass i kategorien "Beste reklamefilm". Videre fikk Helping hands 2. plass for "Beste presentasjon" og samme bedrift fikk også 3. plass for i kategorien "Beste logo". Det må nevnes at Peace of cake fikk en rekke nominasjoner, men nådde desverre ikke helt opp. Flott innsats av alle bedriftene som deltok, og gratulerer spesielt til de som mottok priser og som ble nominert.

Naboappen - Beste produkt 2016

Beste produkt-prisen til Naboappen

Årets entreprenørskapslærere i Oslo 2016

Beste ue-lærere i oslo 2016

Bildene over er hentet fra ungt entreprenøskap-messen.

Elevbedrifter som gikk videre til ue-messa

•OHA Varmehjelm: sykkelhjelm for vintervær
•Stick – to – it : Et hjelpemiddel for mobil/lesebrett