Fau slår ring om Brannfjell skole

Vi slår ring om Brannfjell skole

Fau har sammen med elevrådet samarbeidet om en markering som tar avstand mot vold, mobbing og hærverk. Markeringen ble åpnet med tale fra fung. rektor, Ronny Trogstad. Et lite utdrag fra talen viser hva markeringen symboliserer; «Det er gjennom fellesskapet vi finner vår vei, og gjennom fellesskapet står vi sterkest. Ved å slå ring rundt skolen viser vi verdier som handler om empati, det å høre til, det å bevare og det å være trygg».

Ord som betyr mye etter en uvanlig høst på Brannfjell. Etter ringen rundt skolen serverte FAU hjemmebakst og saft, noe som ble satt stor pris på av elever og ansatte. Markeringen ble avsluttet klassevis med oppgaver knyttet til trivsel og læringsmiljø. Svarere vil ledelsen og elevrådet jobbe videre med for å skape et enda bedre sted for læring og trivsel på Brannfjell.

Tusen takk til Fau som initiativtager for markeringen, som stiller opp med engasjement og varme for Brannfjells elever og ansatte.